رافائل نادال به عنوان پرچمدار اسپانیا در المپیک لندن انتخاب شد
 
جهان تنیس
 
 

رسانه های خبری در اروپا اعلام کرده اند که کمیته ملی المپیک اسپانیا تصمیم خود را برای انتخاب پرچم دار این کشور در بازیهای المپیک علنی کرده و به طور رسمی اعلام کرد که رافائل نادال مرد شماره 2 تنیس جهان پرچم دار کشور اسپانیا در رقابتهای المپیک 2012 لندن خواهد بود. گفتنی است که راجر فدرر هم برای دومین بار پرچم دار کشور سوئیس در بازیهای المپیک بوده و قصد دارد در المپیک 2012 لندن هم نقش پرچم دار سوئیس را داشته باشد. نادال که در مسابقات المپیک 2008 چین، مدال طلا را کسب کرد امیدوار است در مسابقات امسال هم از عنوان خود دفاع کند. فدرر هم در قسمت دونفره این مسابقات به همراه استنیسلاس واورینکا مدال طلا را مال خود کرده بود. اما کمیته ملی المپیک روسیه پس از پایان مسابقات رولن گروس و قهرمانی ماریا شاراپووا در این مسابقات تصمیم گرفت که او را به عنوان پرچمدار روسیه در مسابقات المپیک انتخاب کند. در پی قهرمانی شاراپووا در رولن گروس ، ولادیمیر پوتین رییس جمهور و دیمیتری مدودیف نخست وزیر روسیه برای این ورزشكار زن روسی مقیم ایالت فلوریدای آمریكا پیام تبریك فرستادند و رییس فدراسیون تنیس روسیه نیز ابراز امیدواری كرد، وی در بازی های المپیك 2012 لندن برنده مدال طلا شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ماریا شاراپووا - Мария Юрьевна Шарапова ویکتوریا آزارنکا - Вікторыя Азарэнка, Азаранка چند عکس از جوکوویچ در مسابقات مسترز قهرمانی جوکوویچ در مسابقات مسترز لندن جوايز تور حرفه اي تنيس مردان 2012 اعلام شدند بازی فدرر و نادال در میان شمع ها !!!!!! federer and nadal among the candles!!! راجر فدرر، مردی برای تمام اسپانسرها عکس عجیب از دیده شدن روح در استادیوم فوتبال! فدرر در لباس شماره 10 تیم ملی برزیل!!! بزرگترين راكت‌تنيس جهان +عکس بازی‌های پارالمپیک بوریس بکر معروفترين و جالب‌ترين نقل قولهاي المپیک بوسه قهرمان المپیکی بر دست مادر تلخ و شیرین المپیک لندن برای ایران جایگاه نهایی ایران و آخرین نتیجه رنکینگ مدال المپیک ۲۰۱۲ لندن عکس ها و تصاویر اختتامیه المپیک ۲۰۱۲ لندن
پيوندها
ثبت دامنه">افزایش آمار

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان تنیس و آدرس tennisworld.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان